13 februar, 2010

Det blir jo vår.



Foto: brandos.no


Jeg venter på våren. På isfrie gater, fuglekvitter og turer opp Fløien. Vinterskoene mine er totalt utslitt av salt snøslaps, og jeg har gått til innkjøp av nye vårsko. Litt tidlig, men man vet jo aldri? Disse nydelige snøreskoene i brunt skinn er fra Sixtyseven, bestilt fra den norske forhandleren Brandos (som forøvring har gratis frakt og gratis retur!). Jeg gleder meg til å se om de passer! Kommer nok til å vente ekstra spent på postmannen den kommende uka..

5 kommentarer:

indigorchid sa...

Mmm... sko. Og skinn. Jeg prøvde å kjøpe vinterstøvletter (boots!) for å avlaste de stakkars gamle jeg bruker hver eneste dag, men så endte jeg opp med disse i stedet: http://www.planetshoes.com/itemmatrix.asp?groupcode=3749. Og nå trenger jeg fortsatt boots, og har lyst på alle sko i hele verden. Nam.

elisapetch sa...

de var jammen nice! :) kjenner til problemet, jeg trenger vel strengt tatt ikke vårsko riktig enda.. hehe.
men håper at snø og is forsvinner snart, og at hestehovene titter fram! sola har allerede begynt å varme litt faktisk :)

Benedikte sa...

moff

Tonebone sa...

mmmm, de likte jeg!

elisapetch sa...

De har nå ankommet Bergen, størrelsen er ok! Men, de er sinnsykt harde. Tror de har potensiale til å bli favorittsko, så snart jeg har lidd meg gjennom timer og dager med inngåing.