29 oktober, 2012

Julegaveønskeliste.

julegaveønskeliste
Foto: googlet og lånt, bl.a. fra etsy, ikea, fjällrävenshop, fjellby & this and dots


Under 2 måneder igjen til jul folkens! I år tenkte jeg å være litt tidlig ute med ønskelista, slik at de av dere som har planer om å bruke den slipper å stresse rundt på lille julaften.
Så langt er det dette som står på lista:

1) Abonnement på Rom123. Til inspirasjon på mørke vinterkvelder med te i koppen.
2) Lip & Cheek Stain - 01 Rose Pink, fra BodyShop. Fint med litt ekstra farge i hverdagen!
3) En fin ukulele, fordi de er søte og jeg har lyst til å lære meg å spille. Ny hobby?
4) Geometric Necklace i hvitt, som jeg ønska meg til bursdagen også. Fra iluxo på etsy.com
5) Sengesett fra Ikea - 240x220cm, Alvine Kvist. Fordi vi trenger det! Enkelt og greit.
6) Fjällräven Women's Greenland Jacket - uncle blue, str. xs, fordi den er så kul!
7) Moleskine Weekly Notebook 2013, A5 - soft cover, svart. For å organisere det nye året.
8) Skjærefjøl i eik fra Fjellby, type Fjell eller Kokko. Fordi vi trenger ekstra fjøl og disse var så fine!

Utover dette ønsker jeg meg også kameraetui (helst litt vanntett) til mitt Canon Ixus 230HS, og en helt enkel deigskrape i myk plast, gjerne i en kul farge! Frisørtime og nye finsko til julebordet står også høyt på lista.


0 kommentarer: