25 oktober, 2011

Skojakt.

Foto: www.lillevinkelsko.no

Jeg ønsker meg nye vintersko til jul! Kjære julenissen... Problemet er bare å finne noen som både ser riktig ut, er laget av rett materiale til fornuftig pris. Jeg elsker disse skolettene fra Shabbies Amsterdam; de er enkle og klassiske som betyr at de kan brukes til alt (bukse, kjole, skjørt, tights, you name it), 
har kraftig nok såle og litt hæl (men ikke for høy) for å overleve den sørpete vinteren i Bergen, laget i skinn med matt overflate akkurat sånn som jeg liker, har gummisåle som gir godt "grep", og er fóret med varmt saueskinn. 

Okei da, kanskje ikke så rart at de er svindyre! Men likevel, jeg må finne noen som passer min lommebok, eller julenissens. Noen som vet hvor jeg kan finne noen som ligner? I skinn, 
med god såle og varmt fór - please?

1 kommentarer:

Sigrunn sa...

Si fra når du finner noe da.
Hilsen fra nissekjærringa :)