10 oktober, 2010

7 på søndag.

Jeg har fått en blogg award fra Ingvild Telle - koselig, tusen takk!
Med awarden følger også en liten utfordring:

1: Link til den du fikk den av. 2: Fortell 7 ting om deg selv. 3: Gi awarden til 7 andre bloggere.
Med andre ord en kjempe kjekk søndagsaktivitet - kunne ikke passet bedre!

1: Har dere fått med dere at jeg har flytta til Nederland? Nå bor jeg i Rotterdam - en by med masse spennende moderne arkitektur, som også huser Europas største havn!

2: Jeg elsker å reise - og håper på en etterlengtet interrail sommeren 2011.

3: Tanken på at jeg om 8 måneder er ferdig med bachelorgrad nr. 2 er utrolig skremmende! Drømmen er å ha mitt eget ateliér, og samtidig kunne jobbe som interiørdesigner (bachelorgrad nr. 1).

4: Jeg får helt panikk når inspirasjon og kreative tanker uteblir! (Sånn som akkurat nå - freak out!)

5: Barne-TV fra tidlig på 90-tallet er noe jeg ganske enkelt digger! Husker dere f.eks Atte Katte Noa, Markjordbærbarna, Jaja og Paja, Portveien 2, Mysteriet om det levende lik etc.?




6: I dag har jeg planer om å spise Walters mandler og starte på boken
Charlotte Isabell Hansen (som begge kom i posten fra mamma).

7: Jeg har høstferie i år! Nærmere bestemt fra og med neste uke. Jeg vil reise noen dager - men hvor? Tips mottas med takk! Helst innen rimelighetens grenser, og i overkommelig avstand fra Rotterdam.

Awarden sendes videre til: 1: Randomness by Petchy 2: Indigorichid 3: Fryd + Design

2 kommentarer:

Ingvild Telle sa...

Det er så gøy å lese dette! Barne-TV :) Jeg elsker mummitrollet, og prøver å finne ut hvor jeg kan få tak i alle de 70-80 episodene...tenk at det finnes så mange!!

Tenk, en dag gjør jeg sikkert et intervju med deg om dine interiørdesign/kunst prosjekter :) Gleder meg!

elisapetch sa...

Mummitrollet er helt genialt! Nesten så jeg syns Hufsa er skummel enda.. Trodde det fantes på dvd jeg? Hvis ikke kan du kanskje høre med NRK?

Oooh, intervju! Jeg ser fram til den dagen jeg har opparbeidet en portfolio som er verdig et intervju ;)