31 oktober, 2010

Dagens outfit.

Photobucket

Det er skikkelig høst her nå. Kaldt i lufta, trær i nydelig fargeprakt og masse løv på bakken.
Sola titter fram innimellom, og da tar jeg meg en sykkeltur. Det kan være vrient å kle seg når
temperaturen og været generelt skifter fort, men dette antrekket passer perfekt til slike dager!

Svart tight og cardigan - basisplagg fra H&M.
T-skjorte med fin illustrasjon på - også H&M (salgskupp!).
Herlig strikket skjørt - fra mamma, laget en gang på slutten av 60-tallet.

4 kommentarer:

ingvild telle sa...

ElisaPen!

elisapetch sa...

Takk! (for at du fikk meg til å smile på en ellers ganske blå mandag.) Gleder meg til å se resultatet av flyttinga, lykke til! :)

Ane sa...

Du er utrolig pen på håret, og jeg misunner deg luggen!

elisapetch sa...

Tusen takk Ane! :) Det er ikke bare bare å ha lugg, men er glad for variasjonsmulighetene den gir - til tross for at den lever sitt eget liv til tider. Hehe:)