01 oktober, 2010

Farge håret?

Photobucket

Av og til får jeg så innmari lyst på forandring! (Som om det å flytte til Nederland ikke er nok, tenker du...) Hårfarging for eksempel, ganske enkel vei til noe nytt i hverdagen. Men jeg er blant verdentoppen av pingler når det kommer til å gjøre noe med "drastisk" med håret mitt. Akkurat nå har jeg venta og venta, spart og spart, for å få tilbake min naturlige farge - som jeg er relativt fornøyd med. Det er bare det at den innimellom føles litt kjedelig.

Photoshop er ganske hendig når det kommer til ufarlig forandring; midters på den øverste raden er fargen naturlig. En ting er i allefall sikkert, jeg skal ikke bli platinablond igjen! (Sannsynligvis forblir nok hårfargen som den er, hvis ikke denne pingla får et reelt spark i ræva.)

4 kommentarer:

indigorchid sa...

Jeg har ca nederste rad til venstre hårfarge nå - fra og med tirsdags kvelden! Den het light golden brown eller noe, men søren det var en del oransje/rødt i det! Ingen har pekt og begynt å le enda; faktisk har jeg fått overraskende få kommentarer. Uansett, 28 hårvasker er fint og ikke-permanent, og jo større forskjell mellom den hårfargen du har, og den du farger det til, jo mer vil det sitte i og se teit ut når det er "vaska ut" (etter 28 ganger), men ikke faktisk helt borte.

Ta deg en liten forandring du!

Vennlig hilsen
Birgitte, som planlegger ny karriere som essayist.

elisapetch sa...

Oooh, visste ikke at du hadde farget håret! Jeg tror den fargen er kjempefin på deg! :)

Ja, forandring kan kanskje behøves.. Vi får se om jeg plutselig våkner opp en dag med nok mot til å gjøre det! Hehe:)

Ingvild Telle sa...

Jeg synes, av alle disse fargene, at din egen er finest :)

Jeg har selv fått tilbake min egen hårfarge og det er bare sykt digg.

Det blir kanskje naturlig litt mørkere over vinteren?

Tusen takk for tips ang bordet :)

elisapetch sa...

Enig med deg Ingvild, det er utrolig deilig med naturlig farge igjen. Men ååh så typisk at man får lyst til på forandring akkurat når man har oppnådd det. Hehe.
Foreløpig avventer jeg:)

Håper du får tak i bordet! Gjør bare jobben min jeg vet du, som interiørdesigner er det min plikt å formidle slik informasjon ;)